16 Aralık 2012 Pazar

şımartan kış güneşi


aralık güneşi diye mi bu kadar değerli,sabahları yüzüme vurduğunda bu kadar şımartıcı,

aralık güneşi diye mi işe gitmek için gözümü açtığımda odamdaki renk bu kadar sevindirici,

günlerden cumartesi,aralık güneşi odamı muhteşem enerjisiyle doldururken,aydınlık bir günaydın diyor,aydınlık bir gün seni bekliyor,keyfini çıkar,

seni seviyorum güneş,sabahları gözümü açtığımda seni görebilmek beni mutlu ediyor,seni görünce yüreğim doluyo taşıyo,seni görünce şımarıyorum,üstüne üstlük işe gitmek zorunda olmadığım bir cumartesi gününde,

başlıyorum şımarmaya:)











ben gözümü bu şımarıklıklarla açarken annem şaşkın şaşkın bakıyor tabi:)canım benim evden çıkmadan bişeyler yemem derdinde,benim meseleme bakın:)kaç yaşında olursak olalım anne anne ,çocuklarda çocuk işte:)
annemin yememi istediği bişeylerden söylemeye çalıştığı ''yumurta'',bir aylık spor programım sonunda kilo artışı ve yağ oranımın 36 çıkmasıyla,büyük bir şok etkisi yaşayıp,ertesi günü dukan diyetine başladım,annemin dediği üzere gavur rejimi,ilk üç gün sadece yumurta,et,yoğurt,yulaf kepeği,ilk aşamayı beklemediğim şekilde başarıyla bitirip,ikinci evreye geçince herşey güzel olacak derken,elmaya portakala bi hasret kalmaya devam edeceğimi öğrendim,iyi de idare ediyordum,ta kii beni şımartan kış güneşi ve dost sofralarında buluşana kadar:)bilmem kaçıncı evreye geçtim sayamadım bile:)ama bayağ evre atladığımı düşünüyorum:)



şımarıklığımın son noktasını makarnayla koydum,mevzu makarna olunca yapabileceklerimin hesabı yok,iç baklalı levrekli makarna yapmışlığım vardır,yemek yaparken malzemelerin bana seslendiği olur,bugün seslenen malzemeler makarna,lahana,hardal,yoğurt,havuç,dal tarçın
dukan diyetinde olduğum içinde tavuk:)
aramolı makarna yapmayı daha öncede biberiyeyle denemiştim,kaynama suyuna bu sefer dal tarçın koydum ama yine de makarnayı etkilemediğini gördüm ve türk zekası fır çalıştı,makarna suyunu hazırladığım lahanalı sebze harcına ilave ettim,kendim yaptım diye midir sonucu pek beğendim,



pazartesi dukan rejimime indirilmiş evreden devam edeceğim,ta kiiii bir dahaki şımarıklığa kadar:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder