20 Aralık 2012 Perşembe

dukan diyeti ruhiyeti



dukan diyetine başlayalı iki buçuk hafta olmuştur,bir diyetle haşir neşir olduğuma,bir diyetin bu kadar lafını ettiğime kendimde inanamıyorum,bir diyet bedenden ilerleyip ruhu bu kadar mı ele geçirir,yahu güzelim bonfileyi yerken ekmek arası olduğunu,ekmeği ısırdığımı,ekmeğin etle harika uyumunun tadını hayal ediyorum,hüsmen ağa'yı düşünüyorum,hüsmen ağa gb olasım var,o koca ekmekleri sağıma soluma alıp salınasım var,mis kokularını havada uçurasım var,



evet beynim bunları söylüyor,ama ruhum gariptir dukana sadık,hayır onu bırakamazsın diyor,hani bizi mutsuz eden aşkların peşinden  gider ruhlarımız,hani acıyı seviyor ruhlarımız,hani öle garip bir bağı var dukan diyetine,aralarına giremiyorum nacizane ben,

ben de napıyım küçük yeni keşiflerle ruhla dukan diyetini memnun etmeye çalışıyorum,onlar mutlu olunca ben de bir mutlu oluyorum,sabah beni tınlayan yok,kendi aralarında günaydınlaşıyorlar,önceden anlaşmışlar zaten,kahvaltılarını planlamışlar,yumurta olmazsa olmazmış,peynir,bi de iyi günlerindelermiş biraz sebze olabilirmiş,çok şükür:)

onları mutsuz etmeden kendime bir mutlu gülümseme hayal etmeye başladım,



ve hayallerimi bi güzel yaptım,



yulaflı omletimi daha dar bi kapta yaparken kenarlarının kıvrıldığını farkettim,bu da hayal gücüme itici güç uyguladı,ekmek yiyemesemde,pizza tabanı gb kullanabileceğimi düşündüm,diğer yüzeyini pişirirken pişen yüzeyine çok sevdiğim sütaş süzme peynir,dereotu harcını ilave edip,üstüne domatesleri kondurdum,

sonra güzel hayalimi bir çırpıda tükettim:)

dukan diyeti ruhiyetiyle yeni hayaller olacaktır nasılsa:)

Afiyetler olsun,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder