26 Aralık 2012 Çarşamba

kurt,kurtlar,müzik,klip,film





 uzaktan hayran hayran baktığım kurtlar,film seçerken seçim nedenim olan kurtlar, kurt konulu film olunca iyi kötü beğendiğim kurtlar,

kurtlara olan hayranlığımı güncelleyen bu sefer bir klip oldu,ben de bu hayranlık çoşkusuyla koştur koştur kurt filmlerine sarıldım,

ilk seçimim yeni izleyeceğim bir filmdi,gri kurt

                  The GREY



kapak resiminde gördüğüm artis abimiz Liam Neesson'a güvenerek seçtiğim bir filmdi,abimiz oyunculuğuyla güveni boşa çıkarmıyor amma velakin filmde Gri kurtları kötü olabilecek yönleriyle konuya dahil etmişler,filmdeki gri kurtların gerçek dışılığını bariz göstermişler zaten,o yüzden canım zaten bunlar maket ,kurtlar böle yapmaz diye içinizi rahatlatabiliyorsunuz

ikinci seçimin daha önceden de defalarca seyrettiğim bir film,bakire ve kurtlar



La jeune fılle et les loups


bu filmde geçmiş zamanlarda Laetitia Casta'ya beğenimi pekiştirip,Stefano Accorsi'ye beğeni başlangıç düdüğümü çalmıştım, şimdiki zamanda ise the grey filmi sonrası kurtların beynimdeki görüntülerini temizledim,
temizlenmiş,arınmış beynimle klibime tekrar dönebildim,


                   kurtlar  bir müzik klibinde  böle mi güzel olurlar,böle mi etkileyici,böle mi büyüleyici,
                                       yine hayran kaldığım bir kurt seyri,süper bir parçayla,

                                              çifte ziyafet veee David Guetta & ft Sia-She wolf



              klibi seyrettiğinizde etkilendiniz mi,büyülendiniz mi,peki hayal etmeye başladınız mı?

             ben hayal ettim,bütün yaralarımla,bir kurt gb kırlarda koşabilmeyi,hızı,rüzgarı hissedebilmeyi istedim,

                                                  



                                           sonundada şu manzarayı seyredebilmeyi hayal ettim,


*fotoğraf John Stortz instagram,
Jonh Stortz instagram takipçisi olmamın tabiki yegane nedeni bu güzel köpek,doğayı ve kurtları,köpekleri seviyorsanız,bu seyirlik güzellikleri kaçırmayın derim


kurtları,müziği,filmleri sevenlere ithafen:)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder