14 Aralık 2012 Cuma

Ordu-Boztepe




Ordu'ya gitmeden önce gideceğim her yeni yer için yaptığım araştırmayı yapıyordum,şehir hakkında araştırma yaparken çok sevindiğim bir çalışmayı farkettim,bu sene Avrupanın bazı şehirlerini araştırırken kendi tanıtım web sitelerine sahip olduklarını görüp,çok beğenip,bizimkilerde yapsa demiştim ki,ne göreyim bizim çoktan şehir tanıtım web sitemiz varmış,size gururla sunmak isterim,

                                                     
                                                    http://www.ordukulturturizm.gov.tr/

sitede şehir hakkında istediğiniz bilgiyi bulabilirsiniz,ben sitenin menü kısmındaki ''yapmadan dönmeyin''bölümünden faydalandım,yola çıkmadan notlarımı aldım,

+Boztepe'ye çıkıp,muhteşem Ordu manzarasını izlemeden,
+Paşaoğlu Konağı,Etnografya müzesini gezmeden,
+Yason burnun'da günbatımı seyretmeden,
+Ordu pidesi,mahalli yemekler,taze balık,fındık ürünleri yemeden,

liste uzayıp gidiyor aslında,benim kısacık Ordu gezimde görmeden tatmadan gezmeden dinlenmeden almadan izlemeden dönme diğim kısmını paylaşacağım,

abartısız gördüğümde nefesimi kesen bi güzellik  ''BOZTEPE''















ben güzelliğin karşısında afallamış,kesilen nefesimi toparlamaya çalışırken,bazıları nefesini biraz daha kesmek için bu güzelliğe süzülmeyi tercih ediyordu,yamaç paraşütüne ilgili olsaydım,muhakkak bunu deniycem yer Boztepe olurdu,ilgililere duyurulur:)

yamaç paraşütünü denemem de fotoğraflamanın keyfini çıkarırımda diyebilirsiniz,



bu tercihide beğenmediyse paşa keyfiniz,
mis gb bir önerim daha var,
oturun şöyle rahatça,beyninizi boşaltın,bi boztepe olsun aklınızda,içinize çekin mis Boztepe'yi,yavaş yavaş çekin,içiniz Boztepe'yle dolsun,vücudunuzda gezdirdiğiniz mis Boztepe'yi,yüreğinizde beyninizde bırakıp dışarı istediğiniz fikirleri bırakabilirsiniz,



biraz rahatladıktan sonra biz teleferik keyfini çıkarmak istedik,fiyatlar makul düzeyde tutulmuş,öğrencilere indirimde yapılıyor,Boztepe'ye arabanızla çıkmak istemezseniz,teleferikle çıkıp günün istediğiniz saatinde inebiliyorsunuz,bu keyfi kaçırmamalı diye düşündüm,






bütün bu güzelliklerden sonra insan başına çiçekler geçirmek isteyebilir ,

ve gezmeye devam edebilir,








belki içinizdeki çocukları hatırlarsınız,sevinirsiniz,






belki hep çocuk kalamıycağımızı hatırlarız,
belki daha derinlerimize gideriz,






ve nihayetinde acıkabiliriz,




Boztepe'deki harika manzaralı yeme,içme mekanlarından faydalanabilirsiniz,

biz Boztepe'ye çıkarken,tedarikliydik,etimiz,ızgaramız,Ordu ekmeklerimiz,domatesimiz,biberimiz,
bu keyfe tadını tuzunu katan Boztepe'ye sevgiler

sizin de tadınız tuzunuz bol olsun,

içinizde huzur olsun,

gününüz günlük güneşlik olsun,

yolunuz açık olsun,


2 yorum:

  1. Benim nadide,güzel memleketim Karadenizim...Nede güzel resimlemişsin ayshooo,,,

    YanıtlaSil
  2. Çok sevdim Ordu'yu,Karadeniz'in yolları açık olsun artık:)teşekkürler

    YanıtlaSil