4 Kasım 2012 Pazar

sonbahar-kış dekorasyon sendromu



sonbahar başlangıçlı kış gelişmeli bir dekorasyon sendrom sahibiyim.sanırsam kesinlikle muhakkak.kendime itiraf ettim.yine bana bi haller oluyor bu ara,aklım fikrim ev dekorasyonu fikirlerinde,ilk nevresim takımlarıyla başlıyorum,nedenini bilmiyorum ama ilk nevresim takımları tonları değişiyo kafamda,bu seneki takımımı hala aramaktayım,nevresim takımı ardından değişim alanındaki değişim tonlarına geliyorum,bu tonları tamamlayacak ıvırı zıvırı, beynimde vızırdayıp duruyo,küçük bi şehirde yaşadığım için istediğim ıvır zıvırı bulamayınca internet sitelerini deneyim dedim.günlerdir dekorasyon siteleriydi-alışveriş siteleriydi,habam debam ama yine bana hüsran derken,bi evde bu kadar güzel rengi,bu kadar zarif şekilde,bu kadar güzel görmemiştim.

Siz ne dersiniz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder