10 Şubat 2014 Pazartesi

yaşam ellerinizde



HAytap kuruluşunun sevdiğim güzel bir sözü var''YAŞAM ELERİNİZDE''





bu sıralar bol kepçeden,teknolojinin gözünü severim diyorum,evrensel iletişimle,insanlar birbirine kolayca ulaşabiliyor,kolayca iş görüşmelerini,iş faaliyetlerini yapıveriyor,kolayca ilgi alanlarına ulaşıyor,
İnsanlar kolayca bir sosyal sorumluluk projesi başlatıp,insanlarla paylaşımda bulunabiliyor,yaşasınnnn

örnek, @koycelebritysi instagram hesabında başlatılan bir sosyal sorumluluk projesiydi,geliri hayvanların tedavisinden kullanılmak üzere,hobisi olan succulentlerin paylaşımı,#hayatsuccoda etiketiyle
instagram hesabı üzerinden duyuruldu

harika bir fikirdi bence,Sira ve ben,emeği geçen herkese teşekkürlerimizi sunarız



Sira,sokakta besleme yapılan bir alanda yaşıyordu,onu gördüğümde,artık başka bir hayvanın yaşamına destek verebileceğimi düşündüm,ŞApilin acısını yaşayıp,acısını özümseyip kendime katmıştım,başka bi canla yoldaşlık yapmaya hazırdım,ve yola çıktık bakalım:)

DOĞAdaki hayvanlara destek olabilmemiz için bir sürü yol var,

''YAŞAM ELLERİNİZDE''




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder