13 Şubat 2014 Perşembe

ALMANYA-BİSİKLET-MANNHEİM-SCHWETZİNGEN



biraz gezelim mi :)

Almanya  hayranlığımı her fırsatta dillendiriyorum,ben Almanya hayranı oldum, ben Almanya Hayranıyım,

ama Almanya özentisi olmamalıyım,Türkiye için rol modelimi seçtim,Türkiye'nin rol modeli Almanya olmalı,

ama Almaya özentiliği olmamalı,Sayın Ziya Gökalp bunu ,kitaplarında Avrupayı kendi tarihi

geçmişimiz,kendi değerlerimiz,kendi varlığımız,kendi zenginliğimiz üzerine katmalıyız,''Yetkinlik kazanmalıyız'' olarak anlatır,

Almanya'yı görünce,bizim gb ''Müslüman toplum'' deyişlerine tutunan toplumların mı?Almanya gb ülke

toplumlarının mı daha Müslüman olduğunu düşündüm?

Alman toplumu,İnsana,Hayvana,Doğaya saygı çerçevesinde kurmuşlar sistemlerini,iyi bir eğitim olmadan

bunları başarabileceklerine inanamıyorum,uzun bir eğitim sistemleri olduğunu duydum,bu başarının eğitimin

süresinin uzunluğundan ziyade eğitimin kalitesinden kaynaklanabileceğini düşünüyorum,

Almanya'ya hayranlığımı pekiştiren bir sürü konu var,trenlerden bahsettiğime göre  ''Bisiklet'' konusuna geçebilirim,''BİSİklet'' konusunda inanılmaz bilinçliler,Trenden sonra ikinci Ulaşım Araçları yada birinci ulaşım araçları BİSİKLET ikinci ulaşım araçları Tren,7 den 70 enin ulaşım aracı,sadece doğal toplumsal bilinçle bu kadar yaygın kullanılıyomuş,Avrupa daki diğer bir çok ülkede BİSİKLET bilincini oluşturmak için projeler yürütülüyo,sivil hareketler gerçekleştiriliyor,Türkiye mizdeki BİSİKLet bilinci,onların bir yüzyıl gerisindedir sanırsam:(( Türkiye,genel olarak Almanya'nın bir yüzyıl gerisindedir,,,


Bir Bisiklet Sever olarak,Almanya'yı görünce, Bisiklet konusunda daha Cesur olmamız gerektiğini,Bisiklet konusunda farkındalık oluşturmak için canla başla Çalışmamız gerektiğini anladım,sadece haftasonları markete gitmek için kullanmanın ötesine geçmeliydim,İnsanların düşünebileceği kötü şeyleri bir kenara bırakmalıydım,Bisikletin MEMleket meselesi olduğunu anlatmalıydım,

ilk olarak küçük şehrimizde işe Bisikletle gitmeye başladım,Küçük bir Anadolu Şehrinde bir kadınsanız bu biraz büyük bir hareket:)vermeye çalıştığım mesaj ''BİSİKLET BİR ULAŞIM ARACIDIR'' umarım daha çok kişi tarafından doğru algılanır,Trafikte daha çok Bisikletliler oluruz:)

güzel Almanya'da bir tur atalım mı:)













bi yemek molası verelim mi:)

biraz çayır çimen keyfi yapalım mı:)



dinlendik yola devam edelim mi:)







daha bir sürü nedenden,anlatırım zaman zaman,

                ben ALMANYAYI AYAKTA ALKIŞLIYORUM



bi kahve içelim mi:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder