10 Mayıs 2013 Cuma

hani bana arada yaz demiştin ya




hani bana arada yaz demiştin ya,arada yazmadıklarımı yazayım sana istedim,bi arkadaş

o öldüğünden beri her gün belirsiz aralıklarla ağlıyorum,hani ne kadar sevdiğimi bildiğin siyah zeytini    ağzıma bile alamıyorum,hiç giymediğim kadar siyah giyiniyorum,makyaj yapmıyorum,hiç olmadığı kadar müzikten uzağım,doğan güneşli günler fazlaca parlak geliyor,öten kuşları dinleyemiyorum,havlayan köpekleri duymamaya çalışıyorum,evin ikinci katına çıkamıyorum,mezarına gidemiyorum,yakınından bile geçemiyorum,

dolmuştayken üstümde ısrarla gezinen kocaman siyah karıncayı iki kere yere bırakmama rağmen poşetim de eve gelmesiyle o nun yeniden bir karınca olarak doğmuş olabilirliğini düşünebiliyorum,

yeni tanışıp kıpraştığım gri ülke Almanya'ya kaçıp yollarda kaybolmayı düşünüyorum,

bunların hiç birinden haberin olmadı,canımın en çok acıdığı zamanda yanımda olmadın,ama hiç zoruma gitmedi hiç alınmadım,

bu arada dostluğun ne olduğunu öğreten can dost oldu,Dost,sadece iyi gün değilmiş,her gün belirsiz aralıklarla ağladığın,yüreğinin en acıdığı,ruhunun siyah kırmızı olduğu zamanlarda,göz olan dil olan kulak olan omuz olan yürek olabilenmiş,öğrendim,

kendimle ilgili,insanlarla ilgili o kadar çok şeye alıştım ki,

                           ama onun ölümüne,bu acıya alışamıyorum,

hep yarım kalmaya alışmıştım sanki ama bu yarım kalışa alışamıyorum,

bugün şapilimin aşı zamanının geldiğini hatırlatmak için veterinerimiz aradı,Dağıttı beni,,,


bi arkadaş, bunlardan haberin var mıydı,,,




Gökyüzü,toprağıma döktüğün gözyaşların,yüreğime attığın ateşini söndürmeyecek,
                                        toprağımı tekrardan yeşertmeyecek,,,


Gök, bunların hepsinden  haberin var demi,,,
                                                           













2 yorum:

  1. ayshooo geçip gitsin bu günler,,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçse de geçmiyecek günler bunlar benim için,saol ama ben anladım:)

      Sil