30 Mart 2013 Cumartesi

şapilim





bu resme bakarken ne hayaller kurmuştum,şapilim fosur fosur rüyalarda ben hayallerdeydim,yanımda öylece yatıyordu,

aklına yolları ben mi düşürdüm şapilim,yolları göstermese miydim sana,

bu kadar  sevmese miydim seni,bu kadar sevdim diye mi oldu diyorum,pazar günü eve tekrar getirecektim niye getirmedim de pazartesi bunlar başına geldi diyorum,bebek şapidiklerinin  büyümesini beklemeseydim diyorum,bağlanmana izin mi verseydim diyorum,o yollara niye çıktı ki diyorum,şapilim o sürücünün frene basmasını hak ediyordu diyorum,bana hemen haber vermeliydiler diyorum,belki o an yaşam için bir şansın vardı diyorum,

hiç olmadığı kadar  seydimli saydımlı biten cümleler kuruyorum,hepsi yüreğimde beynimde asılı kalan,

kısacık iki sene yaşama paylaşma şansı oldu şapilimin diyorum,ne çok şey paylaştık,ne çok şeyi paylaşmayı hayal ettim diyorum,böle isteyerek hayal ettim diye mi oldu diyorum,

kalbim öle acıyo ki şapilim,nefesimle beraber boğazımdan dışarı çıkası var, ayaklarımı bacaklarımı kollarımı ısırıp acıttığın kanattığın günlerin acısına benzemiyor şapilim,şimdi olsan yine en sevdiğim giysilerimi parçalasan,her yerimi acıtsan,evin kalan yerlerini ısırıp parçalasan diyorum,cam kapıya patilerini çoşkuyla çarpışını duyabilsem diyorum,sabahın köründe yakala getir oynayabilsek diyorum,yanımdayken  kitap okuyabilsem diyorum,ev sevdiğin ödül kemiklerini kemirişini görebilsem diyorum,dondurmanı yalayışının keyfini çıkarabilsem diyorum,Ada'ya hadi şapile gidelim
diyebileyim diyorum,Ada nın çoraplarını çaktırmadan çıkarıp alsan emziklerini parçalasan diyorum,arabayla yolculuklarımızda pencereden kafayı çıkarıp havayı içine çekişini görebilsem diyorum,

yürüdüğüm yollarda,bindiğim arabada senin hayalin var şapilim,ben sen olmadan çok geçmiştim o yollardan,sen olmadan çok binmiştim o arabalara,ama şimdi bi başka şapilim,hayatımda ilk defa yola nasıl devam edeceğimi bulamıyorum,belki bulmak istemiyorum,

bu resimde beraber uzun yollara çıkacaktık diyorum şapilim,benim haylaz ama akıllı şapilim,küçücük şapilim evlere sığmadı,koca bahçeye sığmadı,bu dünyaya sığmadı diyorum,yoluma çıkışın plansız aniden oldu,yolumdan çıkışında plansız ani oldu şapilim diyorum,

bu resmi hiç çekmeseydim mi diyorum,yolda seni böyle uzanırken görmeseydim şapilim,şapilim ağzını kulağının arkasını göbeğini sen yolda böyle uzanırken son kez sevmeseydim şapilim,tasmanı senden çıkarıp almasaydım,

yol arkadaşlığımız çabuk bitmeseydi şapilim,

dün gece yolda uzun uzun havlayan bir köpeği duydum,ki sen pek havlamazdın,yataktan fırladım,camlara koştum,uzun uzun bekledim onu,görmeye çalıştım,belki sen gelmişsindir diyordum Şapilim,,,


Eğer bir gün bu dünyadan gidersem,sana gelişim gb olsun,

                      oraya  yollardan kornalar çalarak geleyim,şapilim koşarak yanıma gelsin,,,








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder