23 Şubat 2012 Perşembe

kitap okumak lazım


bu kitapları geçen sene ıdefıx'den almıştım.tam da doğum günümde göndermişlerdi,nasu nasu mutlu olmuştum.küçük bi şehirde yaşayıp,istediği kitapları bulamayanlar hissettiklerimi bilirler:(kitapçı kitapçı gezerdim sonu hüsran olurdu,kitap alabilmek için beklemem gerekirdi.bir çok konuda eski usüle bağlıyım ama konu kitap olunca modern usülü tercih ediyorum.yalnız e-kitap fikrine hiç alışamadım. http://www.idefıx.com/ a kocaman teşekkürler.bana kocaman kolaylık,zaman,kitap kazandırıp beni mutlu ettiği için,

ilk başta kendimden utanarak bu kitapları hala bitiremediğimi tarafınıza iletirim ve beni ayıplamanızın gerektiğini arz ederim.elimdeki kitap aylardır bitmiyor,bitiremiyorum,çok ayıp ediyorum,biliyorum.

şapşal şapilim dalgasını çoktan geçiyooo,peh diyooo böle pc basındayken çok bitirirsin:(



görürsün diyorum ve teşvik için ıdefıx alışveriş listemde bekleyen kitaplarımı düşünüyorum:)

yapabilirim demi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder